29 kwietnia 2012

SUMMER

HOT HOT HOT ♥

Ach jak ja uwielbiam takie dni . Świecące słońce , +30 i przyjemny wiaterek . Żyć nie umierać.  Byłoby jeszcze piękniej gdyby nie fakt , iż jutro muszę iść do szkoły i uczyć się na niemiecki . No ale pocieszam się tym, że jeszcze tylko niecałe 2 miesiące i wakacje . Przed wczoraj kupiłam cudowne lenonki w h&m .Bardzo się z nich cieszę ,ponieważ były dokładnie takie jakie sobie wymarzyłam. *pomijając fakt , że wyglądam w nich jak mucha , jest ok* :-)












Spódnica- h&m
Bluzka- Vero moda
Lenonki-h&m


1 komentarz:

  1. Hej. Jestem Shuu i od razu przejdę do rzeczy. Jestem osobą, która bardzo często odwiedza blogi i mówi ich autorom, co powinni dodać, zmienić itp. Do wyglądu twojego bloga nic nie mam. Jest okey. Co do pomysłu na bloga i całego ogółu, to widzę tutaj blog, który jest strasznie podobny do bloga "Kolorowa Dusza". Dopiero zaczynasz, więc nie będę tutaj nawijać, że takich blogów są miliony (co jest prawdą, ale ominę ten fakt). Zobaczymy jak to dalej rozwiniesz. Będę obserwować i zaglądać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://www.shuuya-official.blogspot.com/
    http://the-beauty-of-japan.blogspot.com/
    Shuu

    OdpowiedzUsuń